ភាពមិនលំអៀងរបស់អ្នកគ្រប់គ្រង
ភាពមិនលំអៀងរបស់អ្នកគ្រប់គ្រង សំដៅលើសមត្ថភាពរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងក្នុងការធ្វើការសម្រេចចិត្តដោយផ្អែកលើ ការពិត ភស្តុតាង និងគោលការណ៍សមធម៌ ដោយគ្មានការរើសអើង ឬឥទ្ធិពលពីគំនិតផ្ទាល់ខ្លួន ការចូលចិត្ត ការស្អប់ ឬទំនាក់ទំនងជាមួយបុគ្គលណាម្នាក់។ និយាយឱ្យសាមញ្ញ អ្នកគ្រប់គ្រងដែលមិនលំអៀង គឺជាអ្នកដែល៖
* មិនលំអៀងទៅរកអ្នកណាម្នាក់៖ ពួកគេមិនមានចំណូលចិត្តចំពោះបុគ្គលិកណាម្នាក់ ឬក្រុមណាមួយឡើយ ទោះបីជាពួកគេមានទំនាក់ទំនងផ្ទាល់ខ្លួន ឬចំណូលចិត្តក៏ដោយ។
* ផ្អែកលើគុណសម្បត្តិ៖ ការសម្រេចចិត្តទាំងអស់ ដូចជាការដំឡើងឋានៈ ការបែងចែកភារកិច្ច ការវាយតម្លៃការអនុវត្តការងារ ឬការដោះស្រាយបញ្ហា គឺផ្អែកលើសមត្ថភាព គុណសម្បត្តិ និងការអនុវត្តជាក់ស្តែងរបស់បុគ្គលិក។
* មានតម្លាភាព និងយុត្តិធម៌៖ ដំណើរការនៃការសម្រេចចិត្តមានភាពច្បាស់លាស់ និងអាចពន្យល់បាន ហើយច្បាប់ និងគោលការណ៍ត្រូវបានអនុវត្តដូចគ្នាទៅលើបុគ្គលិកទាំងអស់។
* គ្មានជម្លោះផលប្រយោជន៍៖ ពួកគេចៀសវាងស្ថានភាពដែលផលប្រយោជន៍ផ្ទាល់ខ្លួនអាចជះឥទ្ធិពលដល់ការសម្រេចចិត្តប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។
* បើកចំហចំពោះមតិកែលម្អ៖ ពួកគេស្វាគមន៍មតិយោបល់ និងត្រៀមខ្លួនរួចជាស្រេចដើម្បីពិនិត្យមើលការសម្រេចចិត្តរបស់ពួកគេ ប្រសិនបើមានភស្តុតាងថ្មីបង្ហាញថាមានការរើសអើង។
∆ ហេតុអ្វីបានជាភាពមិនលំអៀងមានសារៈសំខាន់?
ភាពមិនលំអៀងរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់សម្រាប់៖
* បរិយាកាសការងារដែលមានសុខភាពល្អ៖ វាបង្កើតបរិយាកាសដែលបុគ្គលិកគ្រប់រូបមានអារម្មណ៍ថាមានតម្លៃ គោរព និងមានឱកាសស្មើៗគ្នា។
* ការទុកចិត្ត និងការគោរព៖ បុគ្គលិកនឹងមានទំនុកចិត្ត និងការគោរពចំពោះអ្នកគ្រប់គ្រង ដែលនាំឱ្យមានការអនុវត្តការងារកាន់តែប្រសើរ។
* ផលិតភាពខ្ពស់៖ នៅពេលបុគ្គលិកដឹងថាការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ពួកគេនឹងត្រូវបានទទួលស្គាល់ដោយយុត្តិធម៌ ពួកគេនឹងមានទឹកចិត្តក្នុងការធ្វើការកាន់តែល្អ។
* កាត់បន្ថយជម្លោះ៖ ការសម្រេចចិត្តដោយយុត្តិធម៌អាចជួយកាត់បន្ថយការត្អូញត្អែរ និងជម្លោះនៅកន្លែងការងារ។
* រក្សាបុគ្គលិកល្អ៖ បុគ្គលិកដែលមានទេពកោសល្យទំនងជានៅបន្តធ្វើការនៅកន្លែងដែលពួកគេមានអារម្មណ៍ថាត្រូវបានគេប្រព្រឹត្តដោយយុត្តិធម៌។
សរុបមក ភាពមិនលំអៀងរបស់អ្នកគ្រប់គ្រង គឺជាមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃភាពជាអ្នកដឹកនាំដ៏ល្អ និងការគ្រប់គ្រងដែលមានប្រសិទ្ធភាព។
#ឯកសារច្បាប់និងរដ្ឋបាល
Post a Comment